Nilfisk Elite Superior zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Elite Superior zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sandra 04-09-2023

Fijne maar fragile stofzuiger

Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Ik geef deze stofzuiger een 8 omdat ik niet helemaal tevreden ben. Hij zuigt fantastisch en dat er een bedieningspaneel aan de steel zit ook heel gemakkelijk in gebruik. Ook is hij ligt en wendbaar en het snoer is mooi lang. Maar omdat ik elke dag stofzuig en m veel in gebruik heb ging er al snel iets kapot. Na 4 maanden al. En dat vind ik voor die prijs niet echt netjes. Eerst ging de parkeer standaard kapot, en even later schoot de slang uit de opening en sprong het binnen werk kapot. Voor dit geld had ik dit niet echt verwacht zo snel, en zeker voor een Nilfisk niet .

Pluspunten

• Bedieningspaneel in stang
  • Parkeerstand
  • Goeie zuigkracht

Minpunten

• Onderdelen snel kapot
  • Buis bij handvat moeilijk los te krijgen

Knippjes 21-03-2014
Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Heb altijd Miele gehad. Nu een keer Nilfisk. Wat meteen opviel is de enorme zuigkracht; erg fijn met een hond in huis. Draait ook erg soepel. Duurzaamheid weet ik nog niet, zo lang heb ik de stofzuiger nog niet. Maar gezien 5 jaar garantie zal dat wel goed zitten. Aan en uitknop op de steel vind ik ook heel prettig. Wel zet je die soms per ongeluk uit, maar is wel een fijne extra.

Jejukero 21-01-2014
Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Nooit eerder een Nilfisk gehad en me over laten halen om deze nieuwe stofzuiger aan te schaffen omdat deze zo goed moet zijn. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik me heb laten overhalen want dit is echt een geweldige stofzuiger. gemakkelijk in gebruik, zuigkracht is enorm. ben nu nog even benieuwd of de gesealde motor icm HEPA filter bij gaat ddragen aan het verlichten van mijn allergieklachten maar ben ervan overtuigd dat ook dit niet tegen zal vallen

marcelt 20-01-2014
Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Vandaag onze nieuwe Nilfisk Elite superior ontvangen. Man, wat een zuigmonster! Het apparaat zuigt bijna de plavuizen van de keukenvloer. Compleet apparaat met 5 jr. garantie en de kleine hulpstukken handig "on board" opgeborgen. Aan- en uit schakelaar ook via handgreep te bedienen, wat een luxe! Apparaat ziet er erg degelijk uit.

marcelt 07-09-2014

Aanvulling 7-9-2014:
Helaas heeft onze Nilfisk een technische storing. Wanneer wij 'm over een kleine drempeltje trekken gaat de stofzuiger uit. Hij is ondertussen 2x voor onderzoek weggeweest. De eerste keer kon men niets vinden en bij de tweede keer heeft men de elektronische handgreep vervangen maar helaas is het nog steeds niet opgelost. Volgens de monteur van Nilfisk vertoont dit type helaas nog kinderziektes(!). Nu wil Nilfisk het gehele binnenwerk vervangen. Hier gaan wij niet meer akkoord en hebben de leverancier voorgesteld om de stofzuiger terug te nemen. Hierover zijn wij nog in onderhandeling.

Hans Stapel 16-01-2014
Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Het valt meteen op bij deze, voor ons (na 27 jaar!) 3e Nilfisk: Het aansluitsnoer is langer en veel soepeler. Erg makkelijk met bv de trap zuigen; het snoer valt soepel over de treden naar beneden en blijft niet meer hangen. De stofzuiger rolt makkelijk over zijn eigen snoer heen en het voorste wiel blijft er niet in steken. Het stoffilter werkt uitstekend. Dit is bij ons merkbaar met veel minder niezen en huiduitslag. De stofzuigerslag is per priori geweldig. Natuurlijk is de elektronische schakelaar en zuigkracht regelaar uitermate handig, maar ook de mechanische verbinding is deugdelijk. Ideaal is de automatische afslag als de stofzuigerslang in de houder wordt gestoken. En dan maakt de stofzuiger opmerkelijk veel minder lawaai. En dat is een groot genot als je een heel huis dagelijks moet zuigen. Prima koop wat ons betreft en wij hebben absoluut niet te klagen over de service van Nilfisk. Die is top.

Jejukero 15-01-2014
Geschreven voor: Nilfisk Elite Superior zwart

Dit is de beste stofzuiger die ik ooit heb gehad !
Een stofzuiger met LCD scherm die zich eenvoudig laat bedienen. Zuigkracht wordt automatisch geregeld middels AUTO functie en door de HEPA filter en luchtdichte constructie van de motor merken we nu al verschil.
Snoer en slang zorgen voor een goed werkbereik en hij is ook erg stil.
Kopen dus de Elite Superior!